Samodzielny reset haseł w organizacji
FastPass to rozwiązanie stworzone dla organizacji ukierunkowane na samoobsługę haseł i zapewnienie zgodności z regulacjami w przypadku problemów z hasłami. Użytkownicy muszą pamiętać o wiele bardziej złożone hasła w większej liczbie systemów niż kiedykolwiek wcześniej. Badania (Gartner) sugerują, że 20-50% wszystkich zgłoszeń pomocy technicznej (helpdesk) dotyczy zapomnianych haseł. Samoobsługowe zarządzanie hasełami (reset) jest oczywistą odpowiedzią w celu zwiększenia wydajności pracy i bezpieczeństwa obsługiwanych systemów. Wykorzystując Active Directory jako autorytatywnego repozytorium użytkowników FastPass może zapewnić niemal natychmiastowy zwrot z inwestycji (ROI), dzięki jego unieruchomieniu w ciągu zaledwie kilku godzin z wykorzystaniem istniejącego środowiska Microsoft Windows Server.
FastPass
Samoobsługa
Użytkownicy potrzebują tylko przeglądarki internetowej, aby uzyskać dostęp do FastPass, czy w sieci wewnętrznej, czy przez Internet. Dodatkowo integracja z systemem operacyjnym komputera użytkownika umożliwia poprzez ekranu logowania odblokowanie zablokowanego komputera. Sukces samoobsługi wymaga jasnego planu wdrożenia. FastPass pomaga klientom osiągnąć 80-95% skuteczniości w zakresie samoobsługi haseł. Najlepsze praktyki koncentrują się na rejestracji, dostępie z dowolnego miejsca, elastycznym i indywidualnym uwierzytelnianiu oraz przyjaznej dla użytkownika pomocy.
Zgodność z regulacjami
Firmy teraz bardziej niż kiedykolwiek rozumieją koszty naruszeń danych. Według badań 63% naruszeń danych wynika z problemów z hasłami. Zgodność i bezpieczeństwo wymagają połączenia bezpiecznej samoobsługi i bezpiecznego procesu resetowania hasła. FastPass ma komponenty zapewniające zgodność z regulacjami bezpieczeństwa. FastPass pomaga zmniejszyć obciążenie działu pomocy technicznej (helpdesk), zwiększyć wydajność użytkownika końcowego i wzmocnić bezpieczeństwo Rozwiązanie do zarządzania hasłami FastPassCorp pozwoli Ci zaoszczędzić czas i pieniądze, a jednocześnie zwiększy wydajność pracy użytkownika końcowego do samoobsługi hasła 24/7/365 i wzmocni bezpieczeństwo poprzez bezpieczny proces resetowania hasła i umożliwi podniesienie bezpieczeństwa poprzez wymuszenie używania silniejszych haseł, egzekwowane bez dodatkowych kosztów.
Korzyści
Dla kadry kierowniczej:
• Zmniejszenie kosztów serwisu
• Zwiększenie wydajności pracowników
• Unikanie naruszeń danych i związanych z tym kosztów
• Wykorzystanie wcześniejszych inwestycji w środowisko oparte na Windows Server i Active Directory
• Średnio zwrot z inwestycji następuje w ciągu 3-6 miesięcy
Dla kierowników działu obsługi technicznej:
• Zmiejszenie o 20-50% żądań do pomocy technicznej
• Ulepszone rejestrowanie i raportowanie
• Znaczące obniżenie całkowitego kosztu zapomnianego hasła
• Zwiększenie zadowolenia pracowników
• Łatwa implementacja
• Wytyczne dotyczące stosowania najlepszych praktyk
Dla menedżerów ds. Zgodności i bezpieczeństwa IT
• Zmniejszenie ryzyka naruszenia bezpieczeństwa danych
• Proces jest wykonywany i monitorowanie zgodnie z polisami bezpieczeństwa i regulacjami
• Wdrożenie zasad donośnie siły haseł z akceptacją użytkownika
• Niższe koszty zgodności z regulacjami bezpieczeństwa
Dla pracowników:
• Niezwykle szybkie rozwiązanie sytuacji w przypadku zapomnienia hasła
• Dostęp do systemów 24/7/365
• Nie trzeba angażować innych osób (biuro obsługi, koledzy itp.) w celu resetu haseł lub jego odblokowania
• Brak bariery w przestrzeganiu reguł bezpieczeństwa w zakresie siły haseł
• Prosty w użyciu